Wat vervelend dat het niet lukt een account aan te maken. Misschien heb je het verkeerde e-mailadres doorgegeven. Probeer het gerust nog een keer. Het kan zijn dat we een tijdelijke storing hebben op onze website. Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Ben je jouw e-mailadres vergeten? Geen paniek! Neem even contact met ons op.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen hoef je alleen maar even in te loggen. Binnen jouw account kun je jouw gegevens aanpassen. Heb je een gast-account? Dan kun je jouw gegevens niet online wijzigen. Maak direct een account aan. In het vervolg kun je dan direct al je aankopen en retouren online inzien en je eigen gegevens wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen paniek! Het gebeurt vaker dan je denkt. Klik bij het inlogscherm op “wachtwoord vergeten” en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je meteen een nieuw tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Herkennen we je e-mailadres niet? Misschien heb je nog geen account. Maak er meteen een aan.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Wil je je account verwijderen? Neem dan even contact met ons op.
Ik kan niet inloggen
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al een account aangemaakt? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, en heb je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.