Klantenservice - Account

  1. Hoe maak ik een account aan?
  2. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
  3. Ik krijg een foutmelding met mijn e-mailadres.
  4. Ik ben mijn e-mailadres vergeten.
  5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
  6. Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen.
  7. Ik wil mijn account verwijderen. Kan dat?

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken bij Muisje Sensitief is heel eenvoudig:

  • Klik bovenaan de webpagina op Registreren.
  • Vul je gegevens in.
  • Wanneer je op 'Volgende' klikt, maak je een account aan.
    Je kunt meteen met jouw account bij Muisje Sensitief winkelen.

Weet je al wat je wilt bestellen? Dan kun je jouw bestelling plaatsen en tegelijkertijd een account aanmaken:
  • Leg een artikel in het winkelwagentje.
  • Ga verder met de bestelling.
  • Klik bij 'Nieuw bij Muisje Sensitief' op Ga verder als nieuwe klant.
  • Vul je gegevens in.
  • Rond je bestelling af.
  • Je maakt een account aan en plaatst tegelijkertijd een bestelling.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kunt zelf in je account altijd jouw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. Je kunt als volgt persoonlijke gegevens wijzigen:

Stap 1: ga naar 'Inloggen' bovenin de website en log in met je e-mailadres en wachtwoord
Stap 2: klik bovenin de website nu op 'je naam' en kies voor 'Mijn account'.
Stap 3: klik onder het kopje 'Persoonlijke gegevens' op 'Wijzig persoonlijke gegevens'.
Stap 4: wijzig hier je persoonlijke gegevens en/of e-mailadres.

Om een standaard aflever- en/of factuuradres te wijzigen volg je dezelfde stappen, maar kies je bij 'Persoonlijke gegevens' voor 'Wijzig factuuradres en/of afleveradres'.


Ik krijg een foutmelding met mijn e-mailadres.

Ik krijg de melding 'Het ingevulde e-mailadres is (nog) niet bekend in ons accountbestand'.

Dit betekent dat wij het door jou ingevulde e-mailadres niet kennen en er volgens onze gegevens nog geen account is aangemaakt. Je kunt klikken op 'Nieuw bij Muisje Sensitief' op de inlogpagina om een account aan te maken.

Heb je geen typefouten gemaakt tijdens het typen van het e-mailadres? Wanneer je zeker weet dat je geen typefout heeft gemaakt en je krijgt toch bovenstaande melding, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.


Ik ben mijn e-mailadres vergeten.

Indien je het e-mailadres van je account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice via deze link met de naam en adresgegevens die je in het account hebt opgegeven. Wij kunnen dan proberen je Muisje Sensitief account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik hier als je het wachtwoord vergeten bent. Je komt vervolgens op een pagina waar je jouw e-mailadres kunt invullen. Binnen enkele minuten ontvangt je van ons een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord welke je later weer kunt wijzigen bij 'Mijn account'.


Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen.

Indien je het wachtwoord wilt wijzigen, maar om een bepaalde reden wil dit niet lukken dan kunnen wij het wachtwoord voor je resetten. Neem contact op met onze Klantenservice en geef je naam en adresgegevens op (ter controle) en wij zullen het wachtwoord resetten waarna wij je een nieuwe wachtwoord naar jouw e-mailadres sturen.


Ik wil mijn account verwijderen. Kan dat?

Indien je niet meer wenst dat je gegevens standaard bekend zijn bij Muisje Sensitief, ondanks dat wij zeer gesteld zijn op jouw privacy en jouw gegevens alleen gebruiken wanneer je een bestelling plaatst, dan kun je jouw account verwijderen. Hierdoor sta je niet meer standaard bij ons in het systeem en dient je bij een eventuele eerstvolgende bestelling opnieuw een account aan te maken.

Om jouw account te verwijderen, klik je hier. Je dient eerst in te loggen om bij je account te komen. Onderaan de pagina vind je een link om jouw account te verwijderen. Let op: dit is onherroepelijk. Na eenmaal je account verwijderd te hebben, staan direct de gegevens niet meer in ons systeem en dien je weer te registreren indien het een vergissing was! Wij kunnen je account gegevens niet terughalen.