Klantenservice - Bestellen

  1. Hoe plaats ik een bestelling?
  2. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  3. Hoe kan ik de bestelstatus zien?
  4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Muisje Sensitief doe je zo:

Stap 1: Artikel(en) in winkelwagentje leggen

  • Zoek het artikel dat je wilt kopen.
  • Klik op 'In winkelwagen'.
  • Klik op 'Naar bestellen'.
  • Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in het winkelwagentje liggen.
  • Log in op je account of, als je er nog geen heeft, maak een account aan tijdens de bestelling.


Stap 2: Bestelling controleren

Geef aan:

  • waar wij de bestelling moeten bezorgen.
    Het bezorgadres staat standaard op het adres van je account. Je kunt een alternatief bezorgadres ingeven.
  • of je de bestelling wilt komen afhalen (een afhaal afspraak wordt na de bestelling via e-mail gedaan).
  • of je de bestelling als cadeautje wilt verzenden (indien mogelijk).
  • Is alles naar wens? Klik dan op 'Naar betalen'.


Stap 3: Betalen en afronden

  • Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, Mister Cash, Creditcard of overschrijven.
  • Klik op 'Naar overzicht' om de bestelling nog éénmaal te controleren en daarna af te ronden.
  • Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Muisje Sensitief stuurt een e-mail zodra de bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst.

Via jouw account kun je de bestelling ook op de voet volgen:
Ga naar 'Mijn account' en vervolgens 'Mijn bestellingen'. Je ziet de bestelling(en) in een overzicht staan. Per product wordt aangegeven wat de bestelstatus hiervan is.

  • Bestelstatus 'In bestelling' - Eén of meerdere producten van je bestelling zijn niet voorradig zijn en dienen besteld te worden bij onze leverancier. De volledige bestelling wordt vastgehouden totdat alles bij ons binnen is.
  • Bestelstatus 'Gereed voor verzending/afhalen' - Het desbetreffende product van je bestelling klaar ligt voor verzending of om af te halen.
  • Bestelstatus 'Verzonden' - Het product is aangeboden aan de bezorgdienst. Indien het een pakket betreft, ontvang je van ons (in Nederland) een traceercode. Via deze traceercode kun je de levering volgen op de website van PostNL.


Hoe kan ik de bestelstatus zien?

In je account vindt je onder het kopje 'Bestellingen' de informatie over je bestellingen. Als je op de link 'Bekijk al je bestellingen' klikt, vindt je de bestellingen die je tot nu toe hebt geplaatst inclusief bijbehorende informatie.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling of een artikel uit je bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam, adres en bestelnummer en het desbetreffende artikel of gehele bestelling die je wilt annuleren. Let wel: annulering is alleen mogelijk indien de bestelling nog niet verzonden is.