Klantenservice - Praktijken & scholen

  1. Is er een samenwerkingsverband met praktijken & scholen?
  2. Kan ik als praktijk of school ook korting krijgen?
  3. Wat moet ik doen om korting te krijgen?
  4. Waarom zie ik niet mijn speciale prijzen bij de producten?
  5. Werken jullie ook met kwantum korting?

Is er een samenwerkingsverband met praktijken & scholen?

Jazeker. Muisje Sensitief vind het heel belangrijk dat naast het leveren van hulpmiddelen aan kinderen met autisme, hoogsensitiviteit, ADHD, A.S.S., PDD-NOS e.d. deze kinderen ook met ander hulp de juiste weg kunnen vinden. Alleen maar een product leveren wil niet zeggen dat de 'problemen' die het kind hebben direct opgelost zijn. Daarom werken wij graag samen met praktijken en scholen om naast het leveren van producten ook het kunnen sturen op het juiste advies en hulp door samen met elkaar naar een juiste oplossing te kunnen zoeken. De praktijken en scholen weten in samenspraak met de ouders wat het beste is voor het kind en welke hulp hierbij benodigd is. Daar dit vaak in combinatie met een hulpmiddel het doel bereikt kan worden, willen wij hier graag in helpen.


Kan ik als praktijk of school ook korting krijgen?

Dat kan. Op veel producten is het mogelijk om als praktijk, stichting of school korting te krijgen. En dan bedoelen we niet alleen maar vanaf grotere aantallen, maar gewoon vanaf één stuk. Denk aan hulpmiddelen, gehoorbescherming, spellen en meer. Producten zoals boeken kunnen wij helaas, vanwege de vaste verkoopprijs, geen korting op geven.


Wat moet ik doen om korting te krijgen?

Het enige wat je hoeft te doen is een bestelling te plaatsen bij Muisje Sensitief. Het maakt niet uit wat je besteld. Als je maar bij je bestelling aangeeft dat het om een praktijk, stichting of school gaat en de naam en BTW-nummer bij registratie opgeeft. Na een succesvolle betaling en levering, plaatsen wij je dan in de groep 'Kinderpraktijken en scholen' waarna je een e-mail ontvangt waarin vermeld wordt dat vanaf dat moment je korting op veel producten krijgt.


Waarom zie ik niet mijn speciale prijzen bij de producten?

Het kan dan zijn dat je óf nog niet aangemeld bent, óf wel aangemeld, maar nog niet ingelogd bent. Heb je wel een e-mail ontvangen? Dan dien je in te loggen. Bij veel producten zie je dan een van/voor prijs. De 'van prijs' is de normale verkoopprijs waarbij dan de 'voor prijs' de prijs is die jij betaald.


Werken jullie ook met kwantum korting?

Uiteraard is kwantum korting mogelijk. Dit geldt dan wel voor producten die vast in ons assortiment zitten. Wil je van een bepaald product er meer afnemen? Vraag dan een offerte aan via het contactformulier en geef aan om welk product het gaat en hoeveel je er wilt afnemen. Wij zullen je dan een passende prijs aanbieden.