Klantenservice - Producten

  1. Wat voor producten worden er aangeboden?
  2. Krijg ik als kinderpraktijk of school ook korting?
  3. Kan ik ook kwantum korting krijgen?
  4. Wat kan ik vinden bij de producten?
  5. Ik betaalde bij jullie stand op een beurs of markt andere prijzen dan via de webshop?
  6. Hoe stel ik de hoogte van een oorkap in?

Wat voor producten worden er aangeboden?

Muisje Sensitief heeft diverse producten in haar assortiment die hulp bieden aan hoogsensitieve kinderen, kinderen met autisme, a.d.d., ADHD, kinderen met weinig zelfvertrouwen, faalangst, beelddenkers etc. De producten die bij ons op de webshop staan hebben wij vanuit onze eigen ervaring geselecteerd en vanuit ervaringen vanuit kinderpraktijken.


Krijg ik als kinderpraktijk of school ook korting?

Jazeker, na je eerste succesvolle bestelling, zetten wij je account over op de groep kinderpraktijken. Via deze groep krijg je op veel artikelen korting op producten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan gehoorbescherming, hulpmiddelen, tangles, spellen en meer.

Een aantal producten kunnen wij niet lager aanbieden dan de adviesprijs, bijvoorbeeld boeken. Deze hebben een vaste verkoopprijs waar niet van afgeweken mag worden.


Kan ik ook kwantum korting krijgen?

Voor veel producten is het mogelijk om op verzoek korting te krijgen op aanschaf van grotere aantallen. Stuur ons een bericht via het contactformulier en geef aan om welke producten het gaat en hoeveel je wilt afnemen. En uiteraard met je gegevens erbij. Wij gaan dan kijken wat wij voor je kunnen betekenen.


Wat kan ik vinden bij de producten?

Bij de meeste producten vindt je een omschrijving, afbeeldingen en gerelateerde producten die samen met het desbetreffende product uw kind het beste kunnen helpen. Daarnaast zijn er een aantal producten waar ook videomateriaal van beschikbaar is om je beter te laten zien waar het product voor dient. Ook zijn er bij veel boeken inkijkexemplaren aanwezig. Je kunt dan middels een paar pagina's zien waar het boek precies over gaat.

Heb je een vraag over een product wat je niet kunt vinden bij het product zelf, of wil je hier meer informatie over krijgen? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier.


Ik betaalde bij jullie stand op een beurs of markt andere prijzen dan via de webshop?

Dat klopt. Wij proberen de prijzen zoveel mogelijk gelijk te houden maar begrijpen ook dat je niet zit te wachten op muntjes van 5 of 10 cent in jouw portemonnee en eerlijk gezegd wij ook niet. Daarnaast zijn wij ons ervan bewust dat je kosten maakt door bij onze stand langs te komen. Dan vinden wij dat wij iets voor je terug mogen doen. Daarom kan het voorkomen dat je een product op een markt of event voor een iets lagere prijs hebt zien staan dan in de webshop.


Hoe stel ik de hoogte van een oorkap in?

Een aantal oorkappen zijn in hoogte verstelbaar, denk bijvoorbeeld aan de Alpine Muffy en de Peltor Kids. Kijk voor het juist instellen hiervan op onderstaande afbeelding ter illustratie: