Klantenservice - Levering

  1. Wat zijn de verzendkosten?
  2. Wat zijn de levertijden?
  3. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  4. Wat is een traceercode?
  5. De traceercode wordt niet gevonden.
  6. Mijn bestelling zit in een gebruikte doos. Hoe zit dat?

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 50,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis. Voor België geldt 50% korting op de standaard verzendkosten.

Verzenden binnen NederlandTot € 50,-Boven € 50,-
Brievenbus verzending€ 2,95GRATIS
Pakket verzending€ 5,95GRATIS

Verzenden naar België en DuitslandTot € 50,-Boven € 50,-
Brievenbus verzending€ 3,75GRATIS
Pakket verzending€ 7,50€ 3,75

Verzenden naar CuraçaoTot € 50,-Boven € 50,-
Brievenbus verzending€ 5,75€ 10,-
Pakket verzending€ 25,-€ 30,-


Wat zijn de levertijden?

Bij alle artikelen in onze webshop staat een voorraad-status aangegeven.

  • Artikelen die voorradig zijn, kunnen wij binnen 1-2 werkdagen na uw betaling verzenden.
  • Artikelen die in bestelling staan, hebben wij bij onze leveranciers besteld en zullen zeer spoedig weer voorradig zijn.
  • Artikelen die niet voorradig zijn, dienen bij onze leveranciers vandaan te komen. Daar wij met meerdere leveranciers werken die verschillende levertijden hebben (variërend van 3 tot 14 werkdagen) kunnen wij geen exacte leverdatum opgeven.

Wij doen ons best om ons assortiment zoveel mogelijk op voorraad te houden. Indien je graag een indicatieve leverdatum wilt weten, neem dan contact met ons op.


Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL.
Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van dinsdag tot en met zaterdag.

Je kunt de artikelen ook afhalen bij Muisje Sensitief. Je ontvangt van ons bericht wanneer de bestelling afgehaald kan worden.


Wat is een traceercode?

Een bestelling die niet door de brievenbus past, wordt met een unieke traceercode verzonden. Daarmee kun je de verzending volgen.

Als je bestelling met een traceercode wordt verzonden, ontvangt je van ons een e-mail met de status 'verzonden' en de daarbij behorende traceercode met link. Als je op de link klikt, kun je de verzending volgen.

Deze link is ook terug te vinden in jouw account bij 'Bestellingen'.


De traceercode wordt niet gevonden.

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie' (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van jouw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt de bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.


Mijn bestelling zit in een gebruikte doos. Hoe zit dat?

Muisje Sensitief verzend de pakketten zoveel mogelijk in 'gebruikte' dozen. Behalve dat we dit doen voor het milieu, doen wij dit ook om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Nieuwe dozen kosten geld en dit zouden we moeten doorberekenen naar onze klanten, maar omdat de verzendkosten al hoog genoeg zijn willen we hier niet nóg hoger mee gaan. Je betaalt al immers genoeg toch?