Klantenservice - Verlanglijst

  1. Wat kan ik doen met een verlanglijst?
  2. Hoe plaats ik producten in mijn verlanglijst?
  3. Hoe werkt het versturen van mijn verlanglijst naar mijn vrienden of familieleden.
  4. Waarom zie ik niet mijn speciale prijzen in mijn verlanglijst?

Wat kan ik doen met een verlanglijst?

Met een verlanglijst kan je producten tijdelijk even 'wegleggen'. Je kan ze bewaren om later te gaan bestellen, of je kan de gehele lijst, of een deel hiervan, doorsturen naar je vrienden of familieleden. Ook kan je als kinderpraktijk deze lijst gebruiken om ouders op de hoogte te stellen van de benodigde producten om hun kinderen te kunnen helpen.


Hoe plaats ik producten in mijn verlanglijst?

Bij ieder product op de detailpagina staat de knop 'Plaats op verlanglijst'. Middels deze knop zet je het product in je verlanglijst waarna je deze later kan bestellen of doorsturen naar de personen die je graag hiervan op de hoogte wilt brengen.


Hoe werkt het versturen van mijn verlanglijst naar mijn vrienden of familieleden.

Als je nog geen account hebt of niet ingelogd bent op de website blijft je verlanglijst staan totdat je je browser uitzet of navigeert naar een andere website.

Login in je account (of maak er één aan) en je verlanglijst zal bewaard blijven in je account.

Producten in een bewaarde verlanglijst blijven erin staan totdat:

  1. Je zelf de producten verwijderd.
  2. Je de producten vanuit je verlanglijst naar je winkelmandje plaatst.
  3. Het product van de website verwijderd is omdat deze niet meer leverbaar is.
Om het product te bekijken, klik je op de naam of afbeelding.

Als je als gastgebruiker (zonder account) een verlanglijst wilt sturen naar vrienden of familie, zullen zij enkel een lijst met producten te zien krijgen. Als je ingelogged bent in je account en je verstuurd de verlanglijst, dan zullen je vrienden of familieleden een link naar de pagina te zien krijgen waar je verlanglijst op staat.

Zodra je een product vanuit je verlanglijst in je winkelmandje zet, wordt dit product direct uit je verlanglijst verwijderd.


Waarom zie ik niet mijn speciale prijzen in mijn verlanglijst?

Muisje Sensitief werkt met verschillende kortinggroepen. Klanten die zich (nog) niet geregistreerd hebben, of die niet via een kinderpraktijk op de webshop kijken, zien de normale verkoopprijzen en aanbiedingen. Kinderpraktijken die speciale kortingen krijgen op veel producten, zien deze prijzen wel.

Om hier geen verwarring in te krijgen toont de verlanglijst enkel de normale verkoopprijs of de aanbiedingsprijs die op dat moment geldt (indien de aanbieding verlopen is, wordt automatisch de normale verkoopprijs weer getoond).