Geen producten in je winkelmand
Terug naar winkel[vc_row][vc_column][vc_custom_heading source=”post_title” font_container=”tag:h1|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_toggle title=”Kan ik mijn artikel retourneren?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Ja, je hebt het recht jouw bestelling (of een deel) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (bij volledige retournering van je bestelling) gecrediteerd. De kosten voor het terugsturen zijn voor ons. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@muisjesensitief.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Muisje Sensitief niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Voorwaarden
Je kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe stuur ik een artikel retour?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Dit kan door ons een bericht te sturen via de contact pagina. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer voor een snelle afhandeling. Reden van terugsturen willen we graag weten, maar je bent dit niet verplicht om op te geven.
Nadat we je retour aanmelding ontvangen hebben, sturen wij je via e-mail een DPD retouretiket waarmee je de bestelling kunt terugsturen via een DPD Parcelshop.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Een aantal artikelen kunnen niet geretourneerd worden of alleen onder bepaalde voorwaarden. Dat zijn:
Kauwkettingen en armbanden zoals bijtbuisjes, Chewelry en Kean kunnen om hygiënische redenen alleen geretourneerd worden als ze ongebruikt (geen kauwsporen) zijn.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Krijg ik mijn volledig aankoopbedrag retour?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Indien je de volledige bestelling retourneert en de retour gestuurde bestelling voldoet aan alle voorwaarden, dan krijg je het volledige aankoopbedrag retour inclusief verzendkosten welke je bij je bestelling betaald hebt. Indien je een deel van de bestelling retourneert en de retour gestuurde artikelen voldoen aan alle voorwaarden, dan ontvang je het besteedde aankoopbedrag voor de retour gestuurde artikelen middels terugstorting, exclusief verzendkosten en overgebleven artikelen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wie betaalt de verzendkosten voor het retourneren van de bestelling?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Indien je hebt besloten om een bestelling of een deel van een bestelling terug te sturen, dan dien je dit aan te geven via onze klantenservice. Je ontvangt van ons dan een DPD retour etiket welke je uit dient te printen en te plakken op de doos. Vervolgens zorg je zelf ervoor dat deze wordt afgeleverd bij de dichtstbijzijnde DPD Parcelshop. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat je zelf aansprakelijk bent voor het retourneren. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Let op: alleen retouren die bij ons zijn aangemeld en een DPD retouretiket hebben ontvangen betalen geen verzendkosten. Mocht je er zelf voor kiezen om een retour via PostNL of een andere bezorgdienst aan te bieden, zijn deze kosten niet terug te vorderen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer krijg ik mijn geld terug?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Zodra wij de retouraanvraag hebben verwerkt, gelden de volgende terugstort termijnen:
iDEAL: drie werkdagen
Creditcard: vijf werkdagen
Vooraf betaald: vijf werkdagen.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik mijn artikel ruilen?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Het is mogelijk een artikel te vervangen als:
Je kunt artikelen binnen de zichttermijn ook retourneren en opnieuw bestellen.
* indien je graag je artikel wilt ruilen omdat hij niet naar wens is, vragen wij je wel nog éénmalig verzendkosten te betalen voor het opsturen van het nieuwe artikel. Het retourneren van het niet gewenste artikel is voor onze rekening.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn product is kapot. Wat nu?” style=”simple” color=”pink” open=”true”]Helaas komt het wel eens voor dat een product defect raakt. Dit kan verschillende oorzaken hebben:
[/vc_toggle][/vc_column][/vc_row]
Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees hier alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Accepteren' om akkoord te gaan en alle cookies te accepteren.
Klik je dit bericht weg? Dan plaatsen we alleen functionele en analytische cookies en gebruiken we technieken die daarop lijken. Je kunt je voorkeuren later nog aanpassen op de voorkeuren pagina.
Blijf op de hoogte van nieuwe producten, aanbiedingen en tips & trucs.
Warmies magnetronknuffels
Balans & motoriek
Boeken & kaarten
Diepe druk & sensorisch
Emotiekids
Hulp bij
Kauwmaterialen
Omgaan met
Opstekers
Spellen & spelen
OP=OPruimng!
Muisje Sensiitef
Mient 30
1655 KS Sijbekarspel
Nederland
+31611121742
KVK: 58998225
Btw: NL002084745B78