Leveringsvoorwaarden

Alle producten die op de website van Muisje Sensitief worden aangeboden, worden verstuurd d.m.v. postverzending of pakketverzending en worden enkel verstuurd naar de landen in onderstaand schema. Mocht je buiten één van deze landen wonen en graag een bestelling willen plaatsen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier. Houdt er wel rekening mee dat de standaard verzendkosten die op de website worden aangeboden hoger zullen uitvallen.

Door het opgeven van je gegevens zoals volledige naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres, en je gedetailleerde bestelling op onze website is de bestelling bindend: dat wil zeggen dat je je verplicht om de betaling te zullen voldoen na bevestiging van Muisje Sensitief met de vermelding van het totaalbedrag – dit omdat de artikelen direct voor je gereserveerd worden. Je krijgt de bevestigingsmail z.s.m. na je bestelling, met daarbij de betaalgegevens. De betalingstermijn/overschrijvingstermijn is uiterlijk 7 dagen. Je kunt je bestelling afrekenen direct via iDeal (voor betaling binnen Nederland), via Creditcard of via vooraf het totaalbedrag over te schrijven op onze bankrekeningnummer (dit nummer staat vermeld in de bevestigingse-mail).

Verzendkosten

Verzenden binnen Nederland Tot € 50,- Boven € 50,-
Brievenbus verzending € 2,95 GRATIS
Pakket verzending € 5,95 GRATIS

Verzenden naar België Tot € 75,- Boven € 75,-
Brievenbus verzending € 4,95 GRATIS
Pakket verzending € 7,95 GRATIS

Verzenden naar Duitsland, Frankrijk, Zweden Tot € 75,- Boven € 75,-
Brievenbus verzending € 5,95 € 1,95
Pakket verzending € 12,95 € 5,95

Verzenden naar Curaçao Tot € 75,- Boven € 75,-
Brievenbus verzending € 5,95 € 11,95
Pakket verzending € 24,95 € 31,95

Onze pakketverzendingen zijn voorzien van een traceercode, waardoor je de route van je pakket van deur tot deur via internet kunt volgen. Zodra een pakket bij ons verstuurd wordt, krijg je dit nummer naar je e-mailadres gestuurd. Vanaf dat moment is de verzending bij Muisje Sensitief afgehandeld. Mochten er problemen zijn, bijv. met het niet aankomen van een pakket, dan kun je dit bij Post.nl melden, via de unieke barcode – zij helpen je dan verder met de zoektocht/afhandeling van je probleem. Muisje Sensitief kan niet aansprakelijk worden gesteld voor fouten van de vervoerder.

Afhalen

Het is ook mogelijk om je bestelling af te komen halen bij Muisje Sensitief. Indien je dit aangeeft bij de bestelling krijg je van ons bericht wanneer je pakket klaar ligt zodra je betaling bij ons binnen is of, wanneer je bij ons via de pinpas of contant wilt betalen. Je kunt dan binnen 7 dagen je bestelling afhalen. Indien je na 7 dagen de bestelling nog niet hebt afgehaald, versturen wij je nog éénmalig een herinnering. Je hebt dan nogmaals 7 dagen de tijd om de bestelling af te halen. Indien je na deze totale 14 dagen de bestelling nog niet afgehaald heeft zetten wij de bestelling beschikbaar voor wederverkoop.